
דקת כתיבה
השיעור הסתיים ואתם יוצאים ממנו בתחושה טובה יותר או פחות. אך, האם אתם יודעים באמת כיצד הרגיש השיעור מעיניי הסטודנטים: מה הנקודות שהיו משמעותיות עבורם, או מה הם לא הבינו?
כיצד אדע שהסטודנטים למדו?
4
מה עליי להכין לקראת השיעור בכיתה?
3
איך להכין לסטודנטים את חומרי הלמידה העצמית?
2
1
let i = 1, j = 1;
for(i = 1; i <= 4; i++){ // loop for current tab pages
for(j = 1; j <= 4; j++){ // loop for target tab pages
if(i != j){ // button from page to current page is unusable, so exclude it
let elemName = "#" + i + "to" + j;
// console.log(elemName);
// testing to see if object is recognized
// $w(elemName).hide();
$w(elemName).onClick( (event) => { // add click function to the selected button
// console.log("hello");
let targetId = event.target.id;
let targetNum = targetId[targetId.length - 1]; // here, targetNum = the state that we want to move to
// console.log(targetNum);
$w("#statebox1").changeState("Page" + targetNum);
} );
}
}
}
for(i = 1; i < 3; i++){
let elemName = "#TAUheaderBox" + i;
$w(elemName).onClick( (event) => {
let targetId = event.target.id;
let targetNum = targetId[targetId.length - 1]; // here, targetNum = the state that we want to move to
toggleFold(targetNum);
});
}
אוניברסיטת תל אביב, חיים לבנון 30, רמת אביב, תל אביב 69978
דקת כתיבה
Jigsaw
הערכת הסטודנטים
4
העברת הפעילות בכיתה
3
הצגת הפעילות לסטודנטים
2
תכנון הפעילות
1
מתן פידבק
4
איסוף תשובות הסטודנטים
3
הצגת הפעילות לסטודנטים
2
תכנון הפעילות
1
דיבייט
שיפוט הדיבייט
4
הצעות לשדרוג
3
העברת הפעילות לסטודנטים
2
בחירת הנושא וניסוח השאלה
1
כיתה הפוכה
כיצד אדע שהסטודנטים למדו?
4
לקראת השיעור בכיתה
3
פיתוח חומרים ללמידה עצמית
2
תכנון הפעילות
1
think pair share
Share
4
Pair
3
Think
2
תכנון הפעילות
1
הבא
הקודם
הבא

הקודם
